Ljusare tider.

Sov ganska så länge idag. Mamma väckte mig inte för hon tyckte jag kunde få sova tills jag vaknade. Verkade som i alla fall, för jag har inget minne av att hon varit inne i mitt rum o väckt mig. Gick upp runt halv två, åt mat och gjorde iordning mig. Åkte med mamma till stan en sväng, hon köpte vårjacka och jag kollade på resväska. Sen blev jag jätte trött efteråt så hon lämnade av mig hemma och åkte vidare till jobbet. La mig i soffan och låg och slumrade lite. Hur skönt som helst!

Sen åkte jag med Jeff upp till COOP FORUM och var till lite hjälp för han skulle inhandla lite smått och gott. Som tack för besväret tvingade jag han göra macka till mig :) Så kollade vi lite på tv innan han skjutsade mig till mammas jobb. Så åkte jag och mamma till Huskvarna, Hemmakväll, och köpte godis!

Ikväll har jag och mamma kollat på Svenska Hollywoodfruar. Sedan ringde EVELINA JALNEFUR ANDERSSON till mig, så då kom hon och Matilda förbi och tjatade lite :) mycket trevligt eftersom Evelina kom hem från Sälen idag! Sjukt nice!  Nu ligger jag i sängen, svarat på lite mail till New York så snart får jag reda på vilket datum det blir! Jösses, nervöst det kommer bli! Men superdupermegabaotakul! :)

Imorgon blir det jobb 11.30-16.00! PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0