it's my brothers birthday

Helgen i kort sammanfattning;

I fredags jobbade jag 12-22, slutade dock lite tidigare. Sedan åkte jag hem, duschade och fixade irodning mig för att åka bort till Siri på Gräshagen. Där bland annat Elin, Johanna och Sara härjade med några killar. Efter ett tag drog vi in till staden, Centrum och Oleary's en sväng, och sist bort till Max för att äta lite mat.
På lördagen jobbade jag till 18, skyndade mig hem för att familjen skulle till Twin och äta. Gott var det vill jag lova! Åkte till Öxnehaga runt 22 tiden, till Mikaela och hennes syster Jessica. Och sedan blev det Huset för fulla muggar.
Jobbade 13-21 i söndags, sen blev det att hoppa in och ta en snabbdusch så jag och Elin skulle hinna till Maxi innan de stängde. Köpte hårfärg och åkte hem till Elin och började dra slingor i hennes hår. Blev kanon bra! Gjorde mat och kollade på Gossip Girl till klockan 5 på morgonen...

Så igår sov jag länge.. behöver ju inte skriva hur länge men länge ;) Så för någon timma sen kom jag hem efter att ha jobbat. Och om några timmar ska jag och mamma sjunga för Eric! Borsan fyller ju myndig!

PUSS OCH GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0