HELT SLUT

Idag har jag jobbat, 11.30-16.00. Trodde jag skulle avlida där ett tag, i lunchrushen! Jösses säger jag bara. Näsan rann, hostan kom, torrheten i halsen kom, mer folk i driven, varmt, kallt, varmt, kallt. Men ändå så mår jag nästan bättre än vad jag gjorde innan idag. Men driven var kanske ändå inte det bästa stället som jag skulle varit på idag, men så är det ibland! Skjutsade Elin till Sara på Gräshagen efter jobbet, hon hade köpt en liten valp, en chihuahua. Ville nästan inte åka hem ju, så söt var den! Jag ska skaffa hund en vacker dag, punkt slut.

Åkte i alla fall hem och duschade, sedan åkte jag och mamma till pressbyrån och betalade det sista till New York, spännande spännande. Sedan skjutsade jag hem mamma och åkte rally hem till Norström där alla vi tjejer gömde oss för Evelina Krull ;) det ni! Vilken förvånad kvinna som öppnade dörren in till Matildas rum och fick sig en rejäl överraskning och stängde dörren igen! haha. Så ikväll var alla 10 samlade. Det har de inte varit sen mitten av december ungefär! Jösses! Men kanonkul! Verkligen KANONKUL!

Lite senare på kvällen begav vi oss till mitt Max och några åt lite mat och såklart satt vi och tjatade! Härligt vill jag lova! Nu sitter jag i sängen, börjar slappna av nu så det är skönt! Varit en hektisk dag eftersom jag inte jobbat sen i torsdags eller när det var.

Imorgon får vi se vad det bjuds på, ska nog ta fram symaskinen och fixa till lite grejer! PUSS♥KRAM!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ingen fara egentligen, jag är ju ännu sämre att kommentera på din blogg (a) Hur känns det med NY nu? Spännande?! :D När är det du åker? Puss!

2010-04-17 @ 18:01:37
URL: http://annachicago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0