HALVA INNE

Hos Malin var det trevligt, och hon blev jätte glad fär alla presenterna hon fick! Great! :)

Åkte hem vid 20.15 och hämtade och lämnade en sak nere vid stadsbiblioteket. Sedan bar det av till jobbet. Skulle jobbat 21-03, men jobbade 21-05 istället. Men det var ganska gött ändå, var på jobbhumör idag så det var bra! Då gillar man när fulla människor från krogen och hemmafester kommer och drygar sig i driven. I måttlig anda dock. Men klagar gör jag inte, skrattar mer och har kul. Sen berättade Kim roliga historier när vi stängde så  tiden rann iväg. Körde hem Elin och Daniel och nu ligger jag i sängen och ska sova. Skulle jobbat 13-18 imorgon istället, men jobbar 17-01.45.

Nu är jag trött, irriterad och jävligt förbannad vill jag lova. Men det ska ej skrivas upp här!
Däremot att New York snart har ett spikat datum det kan jag nämna :D Tusen gånger om!

PUSSOKRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0