FÖRKYLD, HOSTA...YOU NAME IT!

Annars mår jag bra. Känner mig dock lite krasslig. Lite febrig, förkyld och nu har det börjat komma hosta också. Tur att jag är ledig tills på lördag morgon klockan 8. För sen är det jobb i helgen som gäller. Pass ett.

Igår jobbade jag till halv nio, sen åkte jag hem och duschade. Träffade Jeff en sväng, som hade bakat åt mig. Ibland är killar...underliga! Men goda muffins var det vill jag lova.
Idag blev det en sväng till A6 med mamma och Eric. Åt mat och var smakråd till Eric som köpte en ny skjorta. Sen träffade vi vänner till familjen, vilket alltid är trevligt! Var tvungen att avbryta pratstunden eftersom jag skulle börja jobba vid 16 idag. Så sen har jag jobbat till 21.30, åkte hem till Elin efteråt och kollade på film - Bröllopsfotografen. Som var en riktigt bra film, med klockrena kommentarer.

- "På det här stället använder man frack!"
- "Jag ser det döööh!"


Vi åt även lite mat hos Elin som vi tog med från jobbet och sen bjöd hon förkylda mig på en kopp te och Ibumentin! Så nu mår jag ändå ganska skapligt. Ska bli skönt att gå upp imorgon klockan 10 och ha en mamma som fixar frukosten åt mig. Och pysslar om mig såklart, min söta mamma, världens bästa!

Nu ska jag bara röja undan lite kläder från rummet. Och imon har jag fullt upp!
PUSS OCH GOD NATT DAMER OCH HERRAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0