17 april

DISS: Människor man ställer upp för som inte kan ställa upp tillbaka. Fyfarao!
HISS: New York är nära. Malin fyller 20 år idag - Grattis!

Hade inget bra humör igår vill jag lova, och det har fortsatt idag. Hoppas det ändras snarast. För orkar inte irritera mig mer på varenda liten sak. För typ allt gick emot mig igår. Okej, det låter värre än vad det är, men jösses vad STÖRANDE. Ska bli med ett rent nöje att få jobba 21-03 ikväll, i alla fall trevliga personer som jobbar :) Sen har betalningen med New York lycktas bli bra. Sjukt jobbig situation så jag började gråta nästan.
Känner mig lite borta idag också..men det blir nog bättre senare när jag får komma igång och jobba. Men innan dess är det Malin som är i första hand! Stor flicka nu :)

HA EN BRA LÖRDAGKVÄLL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0