No surprise

Så nu har jag hittat den där förbannade låten jag undrat över i veckor, tummen upp, slapp jag tänka mer på det.
Annars så sov jag till typ 15.00 idag, ledig som jag var. Gick upp, gjorde lite varm choklad och mackor och satte mig framför tvn. Sen kom mamma, så gjorde jag mig iordning, tog med mig henne och åkte ut till pappas jobb. Inte mkt till att städa där inte, sen vidare till A6 en sväng, hittade inte det jag sökte men ska kolla det idag istället.

Efter A6 blev det hem och käka för att sedan åka till Driola och kolla på film med henne, Malin och Matilda :) Knarkfilm typ, haha. Pineapple express eller något hette den, delade meningar om slutet men annars så. Efter det åkte jag förbi jobbet en sväng, och sen hem till soffan och mysa med mamma. Inte allt för ofta det händer så hon var väl glad att jag var hemma före midnatt.

Dax att sova snart då, ryggen är typ bra igen, efter ipren då men det tackar jag för. Dog nästan i natt för det gjorde så ont. Men nu är det inga problem. Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0