Kalender

Vaknade upp runt 12 idag, väldigt skönt att sova ut ibland. Sen blev det till att sy vidare på de sista jeansen som behövdes fixas till. Så nu har jag typ 8 jeans som går att använda utan problem, jag som inte gillar jeans egentligen, men slipper köpa nya iaf. Huvudsaken. För det är så tråkigt o köpa, inget passar osv.
Sen rensade jag och mamma det lilla förrådet där det finns skor, kläder, väskor och krimskrams. Det blev några säckar så det var väl bra att vi gjorde det antagligen? Ja, massa skit som man inte använder. Och sen hittade jag en väska som jag kan använda, dock mammas, men hon var snäll så jag kunde få låna den lite.

Sedan blev det upp till A6 för att lämna in mina ankelboots (stavning?), för omklackning. Ja slitna var de, fråga skomakar'n! Inte bra, men nu är dem fixade iaf och det är bra. Sen blev det att gå förbi Elin en sväng och sedan jobb, 17-21.30 - skön tid!

Efter jobbet blev det hem, duscha och hitta hemsidan där man gör sin egna kalender. Tack hjalmarsson ;) Så nu har jag beställt det också, kanske blir bra :)

Imorgon har jag andra saker o göra än att rensa skit, för städa rummet gjorde jag i söndags - duktigt, jag vet! Städade resten av lägenheten också, snäll jag är mot min mamma. Glad blev hon, tacka gudarna för att hon inte är kräsen.  Måste hitta annat jobb också, snart kommer nog turen när jag minst anar det, eller jag hoppas ju!

Dax att sova lite, mamma bad mig att inte vända på dygnet. Det började innan studenten att inte lägga sig före tolv, det går bara mer utför. Bättring snart.

PUSSEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0