ca 30 timmar

Jobbar natt hela helgen, känner mig ganska död i kroppen men det får väl gå två nätter till, :)
Riktigt trött när jag kom hem efter jobbet, somnade väl runt 06.00 tiden och sov till 15.00 ungefär.
Börjar om typ 45 minuter, ingen lust kan jag påstå men får göra det bästa av situationen. Sen är det bara 17-01.45 imorgon sen är jag fri.

Köpte ny vinterjacka igår, ska fundera lite på om jag ska behålla den, lutar ju mest åt :)

Fast jag har köpt en svart.

Annars kollar jag runt på lite resor, för till jul blir det Thailand med pappa och bror tror jag, inget jag klagar över..
Dax att sätta lite färg på ansiktet och göra matlåda. Byeeeeeeeeeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0