Söndag

Igår firade vi Evelina J.A. Först blev det middag hemma hos hennes pappa med alla tjejerna, därefter hem till Matilda Norströms mamma där förfesten fick äga rum. Så några drack och några var nyktra, spelade ett kortspel som Louise och henns klasskompisar har gjort i skolan, tror det var en hit! :)
Runt halv tolv bar det av till stan, eller jag skjutsade T och hans syster, när jag var på väg hem från Huskvarna blev det problem med bilen så fick ställa den hemma och fick skjuts av några snälla boys.
Sedan gick jag in på C en sväng och dansade och firade Evelinan vidare, missade bussen hem, fick åka med Matilda och dem andra upp till Dalvik för att sedan fixa skjuts hem, najs!

Idag blev det jobb, dock bara mellan 11.30-15.00 typ, sen en sväng upp till A6, födelsedagsbarnet Evelina J.A ( GRATTIS ! ) , skulle köpa en förbannat snygg mobil. Inte alls någon som jag vill ha...bara lite ;) Den är du värd!
Sen fick jag skjuts hem, åt lite mat och slocknade i soffan en timma tills mamma fick ryck på mig. Så var lika bra o gå upp och göra som hon sa, annars lär jag ju inte kunna somna i NORMAL tid ikväll. Vilket jag borde göra..
Har precis ätit lite kvällsmat och städat till rummet, funderar på att gå en promenad med mamma, behöver luft.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0