Ledig torsdag

  • Gick upp vid halv ett, duschade, sminkade mig och klädde på mig, sedan vidare till stan, fikade på Claras med Moa och Jennifer. Fanns ju lite att prata om där som inte bör skrivas här.
  • Efter det gick jag en sväng på stan, inhandlade något som jag kanske behåller. Mamma kom och hämtade mig, lämnade lite saker hos morfar och lite hos mormor. Sedan hem och fixa lite med rummet, äta god mat osv.
  • Hämta Matilda, åka till farmor och farfars grav, storm ute typ. Sedan hem till henne och tjata lite för att sedan åka och inhandla lite mat åt hennes hushåll.
  • Åkte sedan till T och hämtade han och P för att åka ner till stan och hämta S och åka vidare till torpa en sväng, kolla film, sedan hämta Elin och hennes kompis på Österängen och köra dem till stan.
  • Därefter blev det hem till sängen.. och här ligger jag, kollar bilder på våra hotell i Thailand, mums vad härligt det ska bli!







Kommentarer
Postat av: Louise

jaaa måste prata av oss känns det som :)

2009-10-09 @ 20:04:28
URL: http://looooooouise.blogg.se/
Postat av: Emma

Det där såg ju inte helt fel ut. Är det okej om jag kryper ner i väskan eller :)?

2009-10-12 @ 21:35:38
URL: http://emmamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0