jag kan få det när jag vill

Varför så läskigt att jag var så glad igår och sen så ringer pappa dagen efter och säger att resan är bokad till Thailand? i'm a freak. Nej men skönt ska det bli vill jag lova, plus lite annat (bara positivt). Så den 23/12 - 14/1 är jag med min pappa och bror i Thailand, :)

Vaknade upp vid 9.00, skulle ringa frisören, eller jag var sjukt trött så bad mamma ringa... och jag fick tid vid halv tre. Sov vidare till ett, vaknade av att pappa ringde med den fina nyheten. Sen åt jag och mamma lunch, spagetti med köttfärssås. Efter det till att sätta upp mitt fula hår i en toffs, åka ner till frissan, Gina som är den bästa frisören som jag har haft i mitt liv! Började slinga och tona håret i rött, svart, grönt, gult och blått... nej, nu skojade jag, erkänn lite rädda blev ni allt. Men två färger lite hokuspokus sådär på två timmar och lite sax hit o dit, sen var kalufsen fräsch igen. 1100 kr gick kalaset på, inte så farligt faktiskt :) För nöjd är jag, mer än nöjd.

Sedan blev det till att åka och köpa tofflor och sedan vidare till jobbet, 17-01.45! Lite stressigt i början, gick över efter några timmar, sen var det överstökat. Körde hem Elin och sen hem till my home :)

Funderar på att hänga med Elin och hennes vän ut imon, får se hur det blir med det, kanske känner för annat.
Sen ska jag träffa Moa och Jennifer vid halv två tror jag, :) inte allt för ofta det där, hoppas det blir mer snart!
Måste hinna med att åka upp till mormor också och sen ut till farmor och farfars grav och sätta dit lyktan :)
Upptagen kvinna som man är... i wish..

Nej men har nog bestämt mig för lite saker, kanske - kanske inte - kanske?
NIGHTIE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0