Go out and smash it, like "oh my god"

Ny vecka, nya möjligheter...lite sent med ny vecka men känner ni att det spelar någon roll? Huvudsaken nu var att jag är på väldigt bra humör, don't ask me why. 

Kände att det var dags att åka till mormor och hjälpa henne städa, och det gjorde jag också. Det var mysigt också, det var i måndags... Hämtade upp henne i stan runt halv tio, köpte nybakta frallor + bakelse + grönsaker, sen hem till henne och äta frukost och bakelse till efterrätt. Mums. Sen började städningen, och möblerare som jag är fixade jag till hennes vardagsrum,  det blev lite större utrymme och lite förändring som aldrig skadar. Hon gillade det a lot!
Dammade hyllor och dylikt, dammsög, skurade golv och diskade åt henne. Sen åt vi lite lunch och kollade på gamla fotografier när jag och lillebror var små, några skratt blev det där. Sen tittade jag in i klädrummet... och fick med mig två stickade tröjor och en jeansskjorta + ett par "clips-örhängen", svarta :)  kan bli använt!

Igår..tisdags alltså, steg jag upp vid typ halv nio, lite senare kanske det var till och med. Satte dit lite smink, drog på mig kläder och tog med väska, kudde, myströja och satte mig i bilen på väg mot Ullared med mamma. Bara för att göra en liten utflykt med henne. Men jösses vad folk, svimmade ju nästan. Sånt är bara sjukt sjukt sjukt och åter sjukt tycker jag. En del köper ju förfan en tiondel av Gekås. Men jag höll mig under 200 kr, duktigt, behärska mig är något jag blivit bra på. Så blev typ ett par trosor, en lykta till farmor & farfar, ansiktsmasker, en bok, en grej jag ska sätta upp på väggen och ansiktskräm typ :) men jag är nöjd iaf! Dock blev jag och mamma kära i samma plånbok, men nej där. Sen skrattade vi lite hit & dit, sånt vi gör! Bra dag, trött som tusan efter, somnade i bilen hem...

Tog på mig myskläder, gjorde chailatte och åt macka framför Ugly Betty och Desperate Housewifes :)
Och ja, jag är på daaaaaaamn gott humör!
POSS!


Halmstad i våras, ta mig tillbaka snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0