Erotic and the police

Juste, jag var sen till en sak som jag skrev i förra inlägget. Sen till Christoffer, han är en ny läsare här nu, roligt ju. I alla fall så åkte vi till hemmakväll och hyrde film, jag fick välja och han fick inte skylla på mig. Tror inte vi tyckte filmen var för bra, Personal effects - sorglig. Men det var trevligt ändå, sen ut i höstmörkret och gå en sväng. Riktigt kallt. 

Efter jag varit hos han åkte jag och hämtade Daniella för en liten matbit. Daniella är en kille, men bara för att jag är dryg kallar jag han Daniella. Men ta bort l och a så får ni riktiga namnet, lätt som en plätt. I alla fall, jag bjöd han på en paj, så generös av mig idag känner jag. Så satt vi och tjatade lite och därefter körde jag hem han. Blev ju ganska händelserikt må jag säga. Typ stoppad av polisen, och jag höll på att tuppa av för ett ögonblick när polisen gick ur bilen och kom fram till min bildörr. Då är man inte kaxig, inte jag. Livrädd. Dock var det bara en kontroll, blåsning och kolla körkortet. Tack och lov. Gjorde mig verkligen nervös där. Och ni skulle sett Daniella, han var räddast.

Juste, ni får ju inte glömma att det är Fanta Erotic man dricker...

Dax för att sova snart, jobbar mellan 10-16 tror jag! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0