After Eight

Wei, the black computer is back. Ah, alltså, våran egna dator. Den flippade lite, första gången faktiskt. Eftersom vi har bytt den. Så hårddisken hade gått sönder typ. Lagom kul. Tur vi inte sparat massa grejer på den i alla fall. Borta nu. Var ju ganska skönt att slippa den några dagar, dock typ bara en vecka. Men ah :) då har man hunnit annat, som man hinner men i vilket fall men ja, så kan det vara.

Thailand är på ingång snart ju, eller i alla fall 1,5 månad kvar. Sen ska jag ha semester från mobil, jobb och vänner... det sist nämnda är ju inget jobbigt direkt. Bara o läsa alla bloggar...det tar typ ALL energi. Nej men det ska bli skönt. Kommer ju uppdatera bloggen, för mammas skull mest.

Vecka 44 inledde jag med en ledig dag. Åkte till Lager 157 med mamma, bror och kusin. It was nice. Köpte skor, fynd som tusan tycker jag. Ordinarie pris 1100 kr, och jag köpte dem för 399 kr. Fast min bror fyndade bäst ju, jeans för 1 kr. Lite pinsamt när han skulle betala, tog en kasse ( som var dubbelt så dyr som jeansen, 2 kr) och flickan i kassan sa att det blev 3 kr... men det var en bra början på veckan faktiskt. 

Var hemma runt fyra-tiden, åt lite mat och slappade i soffan framför tvprogrammen på kanal 5. Gick en 45 minuters promenad med mamma. Fixade iordning mig lite och tog ibizan ner till hemmakväll för att hyrafilm med Driola och Evelina J.A. New in town - ganska sevärd.

Idag har jag sovit till 11, fixat till mig lite och hängt med mamma o hämtat datorn, handlat mat, fixat glasögonen (satt lite löst sådär), kollat in lite halloweenkläder som måste inhandlas tills på lördag. It's a parteeey då.
Har även städat bilen invändigt och tvättat av den lite lätt utvändigt, snäll som jag är.
Nu är det mest chill, kanske ska sola, duscha och fixa lite.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0