Ullared

Så kom dagen då vi kunde åka till Ullared. Tur var väl det. Tjejerna var ju som galna, "det är ju så billigt sååå"! haha. Nej, men vi hade en trevlig dag där faktiskt! alla fick med sig det dem ville tror jag. För min del blev det en julklapp till mamma, solskyddsfaktor x3, ansiktsmasker x6, nagellack, hårspännen och något mer har jag för mig. Alltså inget speciellt så men taggar ju Thailand mest så sparar pengarna dit.

Kom hem runt 19, träffade Daniel några timmar och sen har jag suttit här och chillat. Kollat efter jobb också, så imon ska det sökas! Spännande spännande :) hoppas på hela mitt hjärta oså.

Dax att sova strax. Turn back time. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0