Trött tjej - ja!

Det är sjukt. Helt sjukt. Ja, nästan för sjukt detta alltså. Men bara lite. Ibland. När jag vill. När jag känner för det.
Nej jag skojar bara. Men trött är nummer 1 just nu. Så varför sitta här? Jo, måste kolla igenom lite saker oså. Viktigt.

Varför jag är trött? Jag sov MAX 4 timmar i natt. Fick gå upp och jobba 10-16.15, därefter träning - bodypump och lite gym. Ni förstår vilken kombination. Men skönt blir det imon med värk i armar och ben, believe me.
Har tittat på Änglar och Demoner också, vet inte om jag fattade filmen så bra. Men helt okej. Tror jag.

Morgonens tider och spektakel;
09.00-10.00, Möte med chefen
10.00-16.00, Jobb
16.00-18.30, Kanske träning eller hem och bara slappa (beroende på träningsvärken imorgon)
18.30 - ?, Innebandy och sen får vi se vad kvällen bjuder på

PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0