SnyggElin!



Titta vilken godbit jag hittade! (Elinfyra.blogg.se)

Hon som fyller upp alla dagar på jobbet så dem blir fulländade och hur bra som helst ju! Även hon jag ska bland annat åka med till Ullared på torsdag. De ni! Farliga grejer faktiskt.
I like her!♥

Alarmet ringde klockan 8 imorse. Ville slänga telefonen i väggen, men kom på att det inte hade varit så smart. Men mamma ringde vårdcentralen om sprutan, snäll hon är min mamma. Iaf så var inte det förän 17-19 så jag kunde somna om och sova tvp timmar till. Sedan var det jobb mellan 11.30-17.00, lite små seg på jobbet men inte så värst mycket o göra så det var ju chillidill! Sen blev det hem till duschen, och till vårdcentralen med Daniel, han var snäll o hängde med och höll handen. Inte. Bara retades hela tiden och sprutan gjorde inte ont någonstans. Märkte knappt när dem tog den. GÖTT! Något avklarat på denna jord. Sen skjutsade han hem mig oså..

Inte mycket mer o berätta, orkar i alla fall inte ta det nu, inget roligt oså. Käkat clementin och suttit här.
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Evelina

var inte en sån tuffing, sprutan var visst läskig ;) saknar dig, ha så kul på ullared imorgon!! :)))))

2009-11-18 @ 22:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0