klantig är bara förnamnet

Min sängvana är inte bra alltså, jag tycker om min säng för mycket. Den är skön, för skön. Helt underbar helt enkelt. Ja ni kanske fattar. Sov till typ 13 idag igen. Knasbollen nr 1 . Men det ska ändras, jag skojar inte.
Men iaf, jag och mamma åkte och köpte frallor och kakor på den nya drive in grejen, Bernad's :)
Efter det lagade mamma mat till mig, åt av den och slappade en lång stund framför tvn. I like it.

Jobb mellan 16-21.45 :) gaanska mycket att göra så tiden gick fort som bara den. Sen har jag bara varit hemma, duschat lite och så. Märkte även hur förvirrad jag verkade i förra inlägget, eller jag var förvirrad, är förvirrad osv. Jag har märkt det tydligt på mig själv. Så måste fixa det. Och för att jag skrev det här är för att jag inte orkar ta upp det i "verkligheten". Så därför kan ni läsa här att jag kan verka lite konstig ;) haha. pmsmensströdosvosv, tänker ni då kanske. Så jobbigt har jag det inte, måste bara kirra lite saker, sen är allt kanon!

Hoppas jag får ett sms om att jag ska hämta mitt H&M paket imon, skulle sitta fint :) Annars blir det jobb 18-3.30 imon, och åka till pappa på lördag! Så im off for the weekend, och det tackar jag för!
Sen måste jag komma på om jag ska ta svinvaccinet eller inte tills på tisdag, hmmm - blä. 
Och det är ju ganska fint att jag klantade till mig förut så mobilen nästan slutade fungera, men det ser ut som att turen kommer tillbaka..
 
PUSSSSSSSSSSSSSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0