just get back up, when it knocks you down

Ingen spruta idag, puuh. Inte min starka grej. Inte rädd för själva sputan utan för ifall jag skulle hoppa till så den river upp hela armen. Men får väl ladda en vecka nu :)
Sen skulle jag gjort en annan grej också, men jag måste vända tillbaka dygnet först. För trött för att gå upp tidigt. Skärpning.

Nu sitter jag och har precis laddat med mat inför spinningpasset, som kommer döda mig lite halvt. Skojar inte nu. Har inte varit på ett spinningpass någonsin, bara cyklat på "spinningcyklen" vi har hemma. Men tror det är lite mer krävande på passet. Men vi märker om jag överlever. Vill ju inte att ni ska bli av med mig för lätt. Ohnej!

Men ha en fortsatt bra dag, måste ladda vidare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0