jag vill duscha men kan inte

DAMP! Riktigt mycket också! Nej men jobbet idag var faktiskt som det låter, jobb-igt. Eller mer irriterande på alla människor, kunderna alltså. Och då orkar man inte stå i driven, eller fixa hit o dit osv. Och absolut inte stänga sist av allt oså. Vilket betyder att man diskar o grejar. 
Sen när man kommer hem är man ju sugen på att duscha, men det går ju inte för då bor man tillsammans med sin familj, som såklart är hemma och dem får man inte störa. Så jag känner mig sjukt äcklig, men när jag sen kommer få duscha som kommer jag känna mig sjukt fräsch iofs...

Funderar på att träna imorgon också, är ju ett tag sen. Om jag orkar när jag stiger upp imon.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0