in your atmosphere

I torsdags skulle jag åkt till Ullared, men ändrade planer blev det. Jag låg död, efter sprutan och orkade inte köra dit så vi fick ändra oss till måndag istället. Kan ju hoppas att det inte är mycket folk, men vilket skämt det skulle vara isf... Men jag kände att jag behövde piggna till lite så jag hoppade in i duschen och sen våfflade håret som blivit lite av min nya look så att säga. Bara för det är det enda som göra så jag får volym i håret. Kan ju tyckas löjligt men det funkar. Så jag och mamma åkte till A6, delade på en stickad längre tröja, gött att man har samma storlek som sin mamma ibland.. haha. Åt lite på Lindström's också. Efter det blev det George's med tjejerna en stund.

Kollade hockeyn en sväng också, sen kom Daniel och retade min onda arm. Åkte o hämtade hans bror och tjejkompis och sen åkte jag till Elin för att sedan åka till hennes kompis, som älskar ROSA, HELLO KITTY, osv osv. Helt sjukt  vad mycket rosa det fanns! T o m rosa walk in closet! Hon fick massa presenter av Elin för att hon fyllde år och sen åkte vi vidare till 7eleven och köpte mat och sen blev det andra äventyr också, men sist hem till henne för att käka och snacka till långt in på småtimmarna..

Kanonkul dag blev det ju till slut ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0