HOT!

Kunde inte skriva något inlägg igår, blogg.se var knas och hade stängt en stund.
Men nu är jag tillbaka på rätt väg igen så att säga.

Igår blev det en ganska lugn dag, vilket behövdes. Gick upp i lagom tid, åt mat och gick o tränade! Spinning med Driola som fick dagens tack för att hon gjorde en bra sak såklart! Det ni! :) Sen blev det hem och duscha, mat igen och tv hela kvällen! Lugnaste dagen på länge, sjukt ju!

Idag gick jag upp vid 9, tidigt som tusan! Skjutsade mamma till jobbet, gjorde ärende på stan, åkte till biltema och köpte en sak till bilen som jag lovat mamma, åkte upp till A6 och köpte solkräm hos Elin, sen gick jag till The body shop och köpte en Adventskalender till mamma - vilket jag tycker va snällt av mig! Fast hon ska få öppna ett paket från den dagen vi åker till Thailand tror jag nog :)

Nu sitter jag här och äter lite, väntar på att Evelina ska ringa så vi kan hitta på lite hyss oså! Vi gillar sånt.
PUSSSSSEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0