Desperate hours

Igår var det som sagt jobb som gällde till klockan 3.30. Dock inte så mycket folk så det var nice måste jag säga. Jag gjorde ett misstag att kolla på mobilen runt tre tiden, typ 14 missade samtal. Och jag hann inte att kolla vem oså. Lite stressad. Men det ordnade ju sig såklart.

Sov till 14 idag, jag somnade faktiskt klockan 5 på morgonen så det var ju ändå ganska normalt? Eller? :) Jodå!
Sedan åt jag kladdkaka till frukost - väldigt dålig vana, iofs har det bara hänt en gång, idag. Men det var gott, och det kan bli farligt. Nej, men jag tränar ju nu iaf. Snart är jag igång. Då blir det åka av.
Men duscha och fixade till mig, därefter kom pappa och hämtade mig så åkte vi och köpte mat och sedan hem till honom, mitt andra hem. Så ikväll har vi ätit god mat, fruktsallad, godis och kollat på tv/film - desperate hours :)

Imorgon ska vi nog ut och gå en sväng, känner för det faktiskt. Hoppas solen skiner. Extra skönt att gå ut då.
Sen ska vi väl äta lite mat, och sen ska jag åka hem till jönköping igen! Träna ska jag nog göra om jag hinner :)

Nightie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0