Då var det dax igen

Då har hela helgen gått och det är ny vecka.

En liten återberättning bara, det orkar ni!

I fredags blev som som sagt relaxen på rosenlundsbadet med Evelina, det var riktigt skönt. Basta, bubbla, sitta och njuta av lugn musik och bara va. Helt underbart. Och som vanligt har vi mycket att prata om.
Efter det åkte vi hem till mig, duschade håret, fixade oss och åt mat - tacos! Längesen jag åt det faktiskt.
Vid halv sju befann vi oss på stationens parkering för att möta upp några andra tjejer för att sedan bege oss till Mullsjö, eller det var nog typ Nyhem (?), för att kolla på innebandy! Och Driolas pojkväns lag vann såklart! Riktigt bra va dem! Efter det blev det en lång sväng inne på Max, mycket prat om allt. Det behövdes.

Lördagen erbjöd sig mat, A6, mat igen, Driola på besök och sedan vidare till Malin på förfest. Men jag hoppade alkoholen. Sedan åkte vi vidare till Amor och sen hittade jag några boys som jag hängde med på Småländska. Riktigt fint och soft ställe. Måste dit igen. Sen blev det lite pasta från någon kiosk på väster/torpa och sedan hem till sängen.

Sov och sov, fast dock inte jätte länge. Men längre än till tolv. För jag hoppade över bodypump-passet vid 12.15! Men det var det värt, för gick lite senare till gymmet och tränade en timma ungefär! Gott med lite träningvärk när den nya veckan börjar tycker jag. Sen har jag käkat, duschat och kollat på film, Wallander - Prästen! Sevärd film.

__________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0