'Cause every girl in here wanna be her

Och nu var det redan vecka 45, tisdag. Shit. Tiden rinner iväg, och snart är Thailand på ingång. Jag vet, vilket tjöööt det är om det, men ni anar inte hur skönt det kommer bli! Ska unna mig massage varje dag i tre veckor.

I fredags blev det först jobb till typ 17, sedan hem och duscha och efter det kom Evelina Hj. Vi åkte till A6 och letade lite saker. Stötte på lite människor oså också. Därefter blev det att åka hem till mig och äta mat. Vilket övergick till att vi satt och tjatade om allt och ingenting i några timmar innan hon åkte hem. Då kom Daniel och hämtade mig så åkte vi till utsikten och kollade på.... utsikten? Över Jönköping och Huskvarna, man ser säkert typ Hjo därifrån också. Så stod vi där o tjatade om allt möjligt. Åkte hem till han en sväng sen och kollade film, sen ringde hans fulla kompisar och ville ha skjuts så då åkte vi och hämtade dem och sen skjutsade han hem mig.

Lördagen bestod av jobb, irritation irritation som f*n. Skoja inte med mig ibland sa jag ju. Nej då blir man på riktigt dåligt humör som går ut över andra, inte bra ju. Men efter jobbet blev det stress stress. Sedan förfesta på bongo eftersom jag, Evelina och Malin inte varit duktiga och fixat dricka. Men hur trevligt var inte det då? Sedan en shot på oleary's också. Fina grejer, fina tjejer. Sen gå till Centrum och kirra stämplen av vakten och chefen ju. Kungar är vi. Kungar i baren.  Vidare till Driola, ja kors i taket vilka killar vi träffade på vägen dit. Bästa dräkterna någonsin! Ni skulle sett! Men sen var vi iaf där ett tag, hos Driolan. Som hade halloweenfest! 15 tjejer ungefär typ kanske jag vet inte riktigt men vi chansar på det då. Men vi ville ha mer dricka så drog in till stan efter en stund. Kvällen blev ganska lyckad faktiskt. Puss på att jag tog sönder busstolen. Evelina fick sig ett skratt, och hennes arbetskamrat!

Söndagen blev soft. Åt mat, träffade en kompis, och en till, och en till och en till. I flera oika omgångar. Det var fint. Jag var trött. Och jag somnade gott senare på natten, ungefär för 24 timmar sen.

Sov till 15.00, åt mat, drog på lite smink och åkte till jobbet. Och kom väl hem för 1,5 timma sen därifrån :) lagom trött nu...suger ju.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Evelina

hhaha, sjukt att den bara lossnade!! :P vi skrattade på däreftre kan jag säga dig ;D

2009-11-03 @ 14:19:29
Postat av: Matilda

hahahaha, allt för dig min kära!

2009-11-03 @ 20:39:52
URL: http://matildanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0