Baby give me one last hug

Vaknade runt 12.40 idag, eller snooozade till det. Sen gick jag upp och åt kantarellsoppa med lite kryddor i och bröd till. Det var gott ska ni veta. Satt vid datorn en stund, sedan ner till stan för att inviga årskortet på Sense, och det ska ni också veta att det är en riktigt bra inverstering. Yes. Tränade med Emma, hon fick visa lite på de olika maskinerna på gymmet, snällt av henne :) så nästa gång jag går dit kan jag ju lite hur jag ska göra iaf. Kan ju vara bra tänkte jag. 

Efter träning passade jag på att hänga med pappa, bror och hand kompis på julbord. Därifrån pappa köper in mat till restaurangen har julbord varje år. Finns massa gott, eller mycket smakar likadant men ändå. Sedan blev det hem och ta det lugnt framför tvn... sen tog droppen slut och allt bröt ut kan man säga. Men, jag ger inte upp. Den saken är banne mig klar. Jag är motiverad till det mesta och ska fixa till detta. På ett eller annat sätt. Om jag så ska behöva vänta tills tre veckor i Thailand hjälper mig. Och den som undrar vad det flög i mig nu, men punkt här .

Det var mycket kul att träffa Anna i helgen en stund!


Kommentarer
Postat av: Emma

Det kommer att ordna sig, jag lovar :) Och när allting känns jobbigt så har du alltid oss tjejer och en underbar Thailandsresa att tänka på. Glöm inte det :)

2009-11-05 @ 12:04:36
URL: http://emmamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0