1 DECEMBER

Det är sjukt vad tiden går fort, ibland. Man märker det inte ens. Det kändes som jag nyss kollade igenom hur jag skulle jobba i november, vad som skulle ske under månaden, hur jag kämpade med vissa saker osv. Men helt plöstligt är det första december och jag åker den 23:e. Resefeber hej!

Har inte skrivit på ett tag som ni märkt. Men haft fullt upp och inte hunnit med datorn så mycket.
Men helgen har varit bra, blandade saker som hänt. Utgång, mys, jobbat, tagit det lugnt, fixat o sånt!

Nu är det ny vecka, t o m tisdag idag, dagarna går undan! Igår gick jag upp vid tolv, åt lite frukost och gjorde iordning mig för att åka till Scandia och fixa lite med mamma. Därefter blev det stan med Evelina Hjalmarsson, kollade efter lite julklappar och åt mat på Jensen's! Alltid lika roligt att träffa henne, dagens chock gick till oss båda ;)  499 KR?! hahaha.

Åkte hem runt 18, träffade pappa en stund, sedan fixade jag och Daniel så jag fick låna hans ipod'ar. Riktigt snällt, så slipper jag ha tråkigt på flyget och när jag ligger och solar oså :) Därefter lämnade jag en present till en gosse som fyllde igår, och nu sitter jag här.

CIAO! ♦


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hahaha: 499?!?!? ;) kommer sakna sönder dig när du är i thailand :( men, you're so worth it ;D njuuuut ordentligt!

2009-12-01 @ 23:13:20
Postat av: Matilda

haha, bästa på hela dagen ju!

Kommer sakna dig med :( men du kommer ha fullt upp här hemma ändå snygging!

2009-12-02 @ 01:21:07
URL: http://matildanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0