1 2 3, goooo

Nu har jag skapat planer för mig själv, erkänn ni blir nyfikna, jag vet det. Hemligt är det. Hemligtstämplat. Tss.
Får se vad som går och inte går och vad jag vill och så vidare :) fint det.

Sov ganska länge idag också, enformigt liv - hej där! Men skönt är det. Så idag har jag bara hunnit med att äta frukost, tjatat med mamma lite, städat iordning på mitt stökiga rum och fixat mig för att jag ska kunna gå en sväng på A6 med mamma och sedan hämta mitt paket som har kommit! Nice shit! Och sen ska jag jobba natt :) i like, faktiskt. Pengarna ramlar ju rakt ner i sparkassan till Thailand och annat roligt i livet. That's how we like it!

Nu ska jag bege mig, har ju saker att göra som sagt! XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0