Spagetti

De där 5 kilometrarna satte sina spår vill jag lova...i båda benen! Kan knappt sätta mig ner utan att det gör ont, haha. Dock ska det ju kännas att man tränat så ska väl inte klaga då! :)  La mig på spikmattan igårkväll innan jag skulle somna, den lindrade träningsvärken lite, för den gör förbannat ont! Men den är säkert jätte bra för jag sov som en stock i natt :)

Vaknade och kände mig hängig, gick iaf till skolan på en lektion. Sen hem och sova två timmar, dödstrött jämt nu för tiden. Men klagar icke, jag gillar att sova! Sen kolla lite tv, plugga marknadsföring, duscha, käka pasta och nu ska jag strax plugga igen... usch!

Varit hemma själv sen klockan 17, ganska så nice faktiskt, lugnt och skönt, precis som det ska vara! :)
Bror kommer hem vid 21 tror jag, så ska försöka hinna plugga innan det blir liv i luckan igen.

Ha det bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0