Frukost i Kaxholmen

Jag hann knappt hem efter Sliver förän det var dax att bege sig till Kaxholmen för frukost med Anna och Louise.
På frukostbordet fanns det ; vattenmelon, ägg, kaviar, flingor, mjölk, tre sorters juice, vindruvor, mackor, skinka, ost - ja verkligen allt möjligt gott! :) Tack Anna! Sen gick vi ut och flaschade kropparna på Annas veranda. Testade spikmatta som gjorde förbannat ont men sen efteråt så var det ett hallelulja moment! Grejer det - bör infrskaffas. Sen solade vi i två timmar, läste tidningar, gjorde lite morgongympa ;) haha. Sen var det dax för mat igen. Fläskfilé, klyftpotatis, bea-sås, "louise's sås" och sallad, inte sämre än frukosten det inte! Och köttkocken var ju jag - nöjd!

Sen åkte jag hem, eller ah, först skjutsade jag ner Louise hem till henne men sen åkte jag hem :) Fort in i duschen, och hann som vanligt knappt ut förän jag fick sms av Anna att hon var på väg. Och jag hann som vanligt inte klä på mig innan hon steg innanför dörren. Sen skulle vi vidare, men först hämta en kompis som vi skulle släppa av i stan. Men sen mötte vi upp Driola, Johan, Matilda, Evelina krull och Evelina Hjalmarsson för att gå till Twin City. Johan skulle käka mat, Krull skulle ha glass, jag skulle ha nachos och de andra lite coca cola ;) mätta och inte så törstiga begav vi oss till Johan's lägenhet, men han hängde inte med dock. Så näbbgänget invanderade hans lägenhet igen. Dock i ett lugnare tempo. Film - Dumpad - bra ju! :p sen lite fnitter hit o dit, kände mig ganska så flippad igår :) haha. Skön känsla ju!

/ Matiiilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0