beautiful

Dålig uppdate ju. Ganska nice ändå ju. Betyder att jag haft mycket att göra ju. Och mycket att skriva om här ju. :)

I torsdags åkte jag med Matilda till Linköping för att hon skulle sy in och hämta sin balklänning. Så vi åkte till Bröllopshuset först så hon gick testa sin uuuunderbara klänning. Så himla fin var den, och mycket finare när hon hade på sig den! :) Efter det gick vi o shoppade lite..ehe.. ; byxdress, två klänningar, ett linne, örhängen och diadem. Ja, man kan tro att jag är lite rik, så är inte fallet just nu men jaja, det ordnar ju sig! Sen gick vi till Espresso house - tog min vanliga Frapino med choklad. Sjukligt gott. Och en macka so mvar för salt men lite gick ner i magen.

Sen gick vi tillbaka till Bröllopshuset för att hämta balklänningen. Och som tur var testade Matilda den en gång till, för det fanns lite krusiduller att fixa på den ändå. Efter någon timma så var den klar, och vi var trötta. Körde till en shoppingcenter som tog typ en halvtimma att hitta efter alla konstiga vägbeskrivningar. haha. Och väl framme så köpte inte Matilda jeansen som hon hade tänkt köpa men vad gjorde det :) vi hade ju redan shoppat annat också.
På vägen hem stannade vi till och tankade, ja, först trodde vi att vi skulle få motorstopp men icke. Sen stannade vi till på pappas restaurang, hämtade bensin pengar och tog en lite burgare (: gott sa jag ju!

Sen var det bara att hoppa in i duschen när vi kom hem, eller innan jag gjorde det så kom Louise och tjatade lite, sen for jag in i duschen, hann knappt ur förän det var middag på G, och hann inte lämna matbordet förän nästa tjatmajja kom ;) Anna heter hon. Neh, det var ju ett litet joke. Men gjorde i alla fall iordning mig. Åkte på förfest i Huskvarna med trevligt folk och sen bil in till Sliver..resten av kvällen var riktigt fin tycker jag! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Men jag gillar ju att komma för tidigt & tjata med dig och din mamma (a)

2009-05-03 @ 02:28:33
Postat av: matilda

haha, det gör du va ;)

2009-05-03 @ 11:41:37
URL: http://matildanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0