Axamo

Lördagen;
Jag fick sluta tidigare från jobbet, vilket var wunderbar! Sen hem och chilla, duscha och klä på sig. Sen kom Anna och vi begav oss till Norström och grillade med Matilda, Louise, Driola,  Evelina x2 och Emma :) och det satt fint i magen! Grillat kött och sen lite efterrätt - banan med choklad! mums!
Sen så förfestade några, men jag satt i en massage stol och hade det gött. Runt halv elva åkte vi ner till Piren, Saltkråkan och satte oss där en stund. Träffade trevligt folk och myste! :)

Igår;
Jobbade igen, dock fick jag sluta tidigare så det var nice! Hem och chilla framför tvn, in i duschen och spola av sig lite. Sen iväg till Piren och käka med pappa och bror. Därefter hämta mamma på jobbet och sen springa 2,2 km uppe på Axamo med Matilda. Så ganska fin dag iaf! :)

Idag:
Sjuktligt trött, jätte trött, megabaotasuper trött idag. Mentorspass, samling i M1, tyska - porr?, lunch, religion i 5 minuter, hem till Sandrah och missa bussen lite, somnade gott på bussen, gick hem, somnade gott i soffan till klockan sex (a) :)
Men strax ska jag iväg och springa runt Rocksjön med Evelina :) och min träningsvärk efter 2,2 km...hur ska detta sluta efter 5 km? haha. Det återstår att se.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Evelina

det klarade vi utmärkt :D

2009-05-04 @ 21:35:42
URL: http://hjalmarssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0