var han snygg eller?

dagens kommentar från min boss :) haha. Så klockrent att jag inte orkade jobba mer för denna helgen.
Jobbat 12-17 båda dagarna, inte så farligt men dock trött som en gnu ändå. Men det finns ju andra skäl till det.
Seg helg, skönt som bara den, ofantligt seg faktiskt. Inte gjort något vettigt. Inte kunnat träna heller som jag skulle gjort nu klockan 19, icke sa mamma, det får du inte. Nene, men jag får köpa en stor fet godis påse till mig o Anna i alla fall. Ja, vi ska nämligen gå på "En shopaholics bekännelser";

"Att Rebecca Bloomwood jobar på en ekonomitidskrift hjälper henne inte mycket. Hon bor med sin kompis i hennes lägenhet och hennes maniska shoppande gör att räkningarna bokstavligen läggs på hög. Skitjobbet på tidningen ger inte tillräcklgt betalt och hon förstår att hon har att välja på att dra ner på kostnaderna eller jaga upp lönen. Som av en händelse snubblar Rebecca på en story som verkar bli hennes räddning. Men skulderna minskar inte precis, när hon drar nytta a den uppmärksamhet hon fått genom sitt scoop."


Jaa, den låter inte helt fel. Dock lite små trött, och mamma är inte positiv till detta kalas jag ska på, hon tror nämligen att jag kommer somna, men hon har fel. Jag har energi så jag skulle kunna springa i en vecka nonstop! På tal om att springa, det ska jag och bror göra nere på Lanzarote..jag lovar inget men borde verkligen göra det. Han kan nog pusha på lite, fetknopp gentemot honom ju!

Neh, nu orkar inte jag vara hemma mer, drar mig ner mot stan nu, tjing! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0