sovmorgon

Sovmorgon tog jag idag, på grund av en enormous dunder mega baota jobbig huvudvärk klockan halv sju i morse, så beslöt mig att sova någon timma eller två till. Tog 10.25 bussen till skolan iaf, lite marknadsföring och sen en lektion med matematik.
Tog 13.45 bussen hem, eller snarare till ED. Träffade Matilda och Emma, satt med lite på deras matematik tills pappa ringde, vi åkte till A6 och IKEA en sväng och sen åkte jag tillbaka till ED och träffade tjejerna igen, men en ytterligare näbbtjej var med, Evelina.
Vi åkte till stan, gick runt och kollade lite :) Efter det åkte vi till Norströmen, åt våfflor och kollade hockey - grejt! Sen kom mamma och hämtade mig, åkte hem, och inte gjort så mycket mer än att chilla! :)

Sovmorgon imon också! Första lektionen inställd och det tackar jag inte nej till, så får åka med 9.25 bussen. Har två lektioner och sen ett arbetspass jag ska gå på tror jag. Sedan har jag min dag inbokad med lite grejer. :)
Men nu, sängen - underbar skapelse för er som inte visste. jap. pussosnusk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0