Rosa/vit rutig

Vaknade upp pigg..trodde jag.. somnade om till 06.59 (bussen går 07.12 utanför mig ungefär), panik? mjaa, lite kanske. Men hade redan lagt fram kläder på kvällen så det var bara o slänga på dem, borsta håret, på med ett diadem, lite make ooover och sen var det klart! Kände mig som en vandrande zombie i skolan men det gick det med! :)  Iaf när mamma kom med nyheten att det blev utlandsresa den 3 april..Lanzarote. Så efter skolan åkte jag, mamma och bror upp till A6.. inhandlade klänning(rosa/vit rutig), skärp, badbyxor(eric), klänning(mamma) och så!
Sen när jag kom hem snackade jag lite med Caroline på msn som är på Lanzarote nu, 30 grader och superfint väder, vadå jag längtar mer? :D och blir ju inte bättre av att det är skönt väder här hemma heller, man blir typ sjukt glad och på jättemegabaouta bra humör!

annars har jag bara käkat lite kycklingsallad idag, och borde plugga på talet..vilket jag ska göra nu tänkte jag! :)
Sen ska jag göra en studentsida också, om jag lyckas - haha. Jag och teknik ni vet.. Byebye!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, måste ju städa innan fotografering ;) Åh du din bajs, jag tänker hoppa ner i din resväska, bara så du vet :D:D:D

2009-03-18 @ 20:29:16
URL: http://emmamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0