Röd med vita prickar på

Som sagt, sovmorgon idag igen. Så upp 8.45 i morse, tog mig en kiwi till frukost, inte så hungrig precis. Klockan 9.34 stannade bussen vid rosengården och efter en dryg timma var jag framme. Pigg i början av skoldagen, men det brukar dock inte sluta så..I alla fall, tyska var första lektionen idag - film - så det var skönt att slippa jobba på lektionen! Sen hade vi lunch, vattenmelon, gurka och gott bröd! Sen lång rast till psyklologin, bokade yoga pass tills imorgon, och lamade mig med mina homie's!
Psykologilektionen var nog det mest störande idag, gick typ 5 minuter på över tid, och han sa att vi skulle sluta tidigare? Hur fick han ihop det? Neh, men sen bil hem till Sandrah, ut med Fritzzz, och sen åka med Sandrah aka Sanniii till stan för lite shopping. Fick med mig lite clothes hem, en lila jacka typ, ett vitt diadem, ett svart linne och en röd tröja med prickar på :) mhm. Känn på det lite!

Sen åt vi lite på A6, och sen fick jag skjuts hem av tokfian som tänkte köra på öv... haha, roligast idag? jaaao!
Så nu har jag ätit lite till, jaa, det såg jag på Sanni's våg att jag kunde äta ganska så mycket nu igen, litar man på vågar då? Maybe, maybe not (:

Men nu ska jag och mamma till solareiöarna på racketcentrum, ska bli skönt och få lite färg på kroppen! Sen blir det dusch och hockey tror jag. Pusssen!

Kommentarer
Postat av: thelan (a)

övergångsstället och åt fel håll (y) fick mitt körkort i ett cornflakes-paket :D hahaha gött ju!

shoppa gillar sandraii

2009-03-26 @ 20:36:45
Postat av: Eve

"svart linne", var det det från once? :)

2009-03-26 @ 22:48:35
URL: http://evelana.blogg.se/
Postat av: matilda

haha, jag fick mitt i ett möjlkpaket då (: haha shoppa gillar thelan!

2009-03-27 @ 10:18:55
URL: http://matildanilsson.blogg.se/
Postat av: Eve

sv: tack :)

linner verkar najs ju, ha det ikväll eller? :)

2009-03-27 @ 13:35:13
URL: http://evelana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0