Nivea

Today:

Skolan startade klockan 9.20 idag, mentorspass och avslutades med religion. En chill dag, det behövdes. Var sjukligt trött idag, så när jag kom hem la jag mig i soffan och somnade klockan 15.00 och sov till 18.45, ehe, ganska trött jao. Men skönt som bara den. Sen värmde jag till lite food och åt, inte ätit något vettigt på hela dagen så var väldigt seg, tog även en ipren då jag kände mig lite hängig. Efter det hoppade jag in i duschen, gudomligt skönt faktiskt. Testade den nya inpackningen från Nivea, luktar ganska gott - fräscht. Sen kom mamma hem, dock med tråkiga nyheter, om att hon troligtvis inte ska hänga med till Lanzarote, men jag och bror åker ändå. Tråkigt att det blir så bara, sett fram emot att åka iväg med mamma :) menmen. Om hon mår bra, så mår jag bra!
Annars har jag bara softat, lite seg.. men funderar ändå på att göra psykologiläxan nu..

/ Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0