Jag hinner inte med!

Igår var det 100-dagars fest på centrum som gällde för studenterna i Jönköping, själv har man bara 88 dagar kvar nu! Så himla skönt, trött på skolan så vill bara ha studenten NU!
Men Moa & Sandrah taggade och kom in, lite förfest och sedan vidare till centrum. En helt vanlig fredag eller lördag inne på centrum innan elva är det inte många som är där. Men igår när vi gick in så var det 500 personer redan! Och det var högtryck och riktigt kul faktiskt! Sen som vanligt blev det lite hit och dit, men så är det och kommer nog alltid förbli! Iaf så skjutsade jag hem Sandrah och Moa till Gränna, maxade bilen..ehe, ganska kul, ganska fort, ganska farligt. Men nu har vi det gjort också. Sedan blev det in och hämta mina andra flickor och köra hem dem, fulla och glada allihopa! Efter det blev det lite efterfest och tjat till 5 i morse. Så ganska så mycket fööör trött idag för skolan.

Som ni märker så hinner jag inte med och skriva blogg. Alla har blogg och jag hinner inte läsa om jag också ska skriva känns det som. Både Louise, Emma, Evelina x2, matilda och driola. Sen är det ju mycket roligare att läsa än skriva!
Men dags att ta tag i dagen, eller det gjorde jag för några timmar sen. Träffade Anna och åkte till A6, köpte en bikiniöverdel och en liten present till mamma. Sen fikade vi lite och tjatade om allt mellan himmel och jord! Mycket trevligt :)

Ska nog ta tag i psykologiläxan, så skönt och få den gjord. Har ändå inget för mig, kanske sova, kanske inte.
Men ikväll blir det myskväll med tjejerna JPE (skämtosido). Ha en bra fredag! Ciao people!


Kommentarer
Postat av: Louise

tack för skjutsen min stjärna!.:*

2009-03-06 @ 16:26:59
URL: http://looooooouise.blogg.se/
Postat av: sandrah

lite rädd var man ju vid 175 km/h (a) men tack för skjutsen<3

2009-03-06 @ 19:25:04
Postat av: Matilda

lite rädd, lite roligt på samma gång :) haha! lugnt du! <3

2009-03-07 @ 09:59:57
URL: http://matildanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0