Ingen lust!

En liten kort resumé av helgen:
Fredag; sov  från 06.00-10.00, gick upp och klädde på mig och träffade Anna, som nämndes i förra inlägget! På kvällen hade jag, Louise, Matilda, Krullet, Emma & Driola myskväll hemma hos Evelina Krull. Lite godis, frukt, prat, tv oså :) Efter det träffade jag Timothy + några, och sen blev det sängen!
Lördag; Gick upp runt 9, skjutsade mamma till jobbet, åkte hem och åt lite frukost och sedan jobbade jag 11-18.30. Taggade nykter utgång, först till Bongo med Emma, Krullet och Matilda, sedan Amor och sist lite dans på centrum, lagom kväll för en trött Matilda. Men natten var ung, fick skjutsa en full hit och dit, och några andra dit, osv.
Söndag; Gick upp ganska tidigt, jobbade 11-17, träffade Timothy och hans kompisar igen och kollade på Beck med bror på kvällen med lite chips o dipp.  Skulle egentligen tränat intensiv med Louise, Anna och Emma men var för trött.. :)

Igår blev det skola, jätte trött verkligen. Åkte hem, duschade, ner på stan i en halv timma och sedan åkte jag med till sjukhuset där jag höll på att svimma - läskigt som bara den.. Sedan hem med Timothy och David, dem käkade och sedan tog vi det bara lugnt. Sov där på kvällen och åkte hem i morse!

Var tröttare än tröttast idag, även om jag fått en jätte bra sömn i natt. Somnade på mattelektionen tills Freddie frågade: " Eller vad säger du Matilda?" Fattade då ingenting, men ska lägga mig tidigt ikväll så jag gör bättre ifrån mig på hans lektion imorgon, lite för pinsamt.
Efter skolan blev det Matmässa på Elmia med pappa och bror. Lite för mätt därefter, fanns verkligen allt att smaka på, kött, fisk, kyckling, potatis, chili cheese, frukt, kex, choklad bakelser, glass, godis, alkohol och sen var det något uppträdande också..

Och nu sitter jag här, skulle börjat med psykologin för 40 minuter sen, men jag är en uppskjutare så det fick vänta. Men tänkte göra lite innan jag slinker ner i badet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0