Harrys!

Yesbox, i fredags var alla treor från Grennaskolan på Harrys och åt god mat, dansade och tog en sväng in på Sliver också! Det var vi och 40 åringarna på Harrys dansgolv, men vi klagade inte, bra musik faktiskt :) och alla var glada!
Sen sprang jag bort en sväng till Centrum och träffade folk av varje sort och sista rundan blev förbi McDonalds för att sedan ta 2.25 bussen hem och sova.

Lördagen blev slapp, gick upp vid ett - jaa, sliten sen gårdagen! Duschade och fixade lite. På kvällen träffade jag Matilda och Evelina och tog en fika på Kaffe paus :) det var gott och mysigt! Och vi tjatade på i 2 timmar, skvaller hit o dit, och Evelina fick konstiga samtal och roliga sms tror jag! haha.

Idag gick jag upp lite efter tio-tiden, dax att ta tag i skolarbetet. Men startade dagen med en frukost: varm choklad och banan, lät äckligt men det dög! Sedan började jag skriva mitt argumentationstal, ute i god tid? Nej. Men det fixar sig alltid! Runt två-tiden körde jag mamma till "bo-mässan" på Elmia, och därefter hem och duschade, packade, käkade en macka och sen kom pappa o hämtade mig. Vi åkte och handlade lite mat och åkte hem till Ödesög.

Här har jag ätit, kollat någon serie på engelska, gjort tyskaläxan (inget vidare bra, men alltid något), försökt mig på mitt tal men det går inte framåt, käkat ännu mer och snart ska jag nog chilla framför tvn eller gå och lägga mig eller fastna här och tjöta lite med people. Aldrig fel en söndag - segaste!

Imorgon bär det av till skolan iaf, sen hem till jönnet! :) Ha en fortsatt bra söndagskväll, tjaaao!


Kommentarer
Postat av: Emma

Bikinifotomodell, nästa ? :)

2009-03-16 @ 22:34:51
URL: http://emmamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0