Energi




Skola idag, en timma, sen körde Sandrah lite bil med mig och Moa bredvid. Till Jönköping, åt på max, och sen skjutsade hon hem mig :) Därefter städade jag garderoben som jag nämnde igår såg ut som ett bombnedslag, riktigt fint blev det. Sen städade jag mitt rum och resten av lägenheten, dammsög och skurade golven och fixade. Så mamma kommer bli glad när hon kommer hem och slipper det.
Efter städningen fick jag energi till att cykla, tog en sväng ner till mammas jobb, och sen under tunneln vid Olsson's eller vad det nu heter, upp för backen förbi Willys och sen hem igen. En lagom cykelsväng tycker jag!

Nu sitter jag i soffan och softar, funderar på att plugga eller sova..kan verkligen inte bestämma mig. Men borde väl sova någon timma så jag orkar med näbbgänget ikväll ;) haha. Pussstja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi vad härlig du är! cykla är riktigt fint alltså! :D (Y)

2009-03-22 @ 14:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0