Bedtime, yes

Nu är det läggdags efter en hård kväll med intensivt plugg, usch. Inte bra att ljuga, men lät ju bättre.
Har i alla fall snackat med pappa och mamma på telefon, tjatar alltid så himla mycket när man inte orkar prata med dem. Men förstår ju att mamma vill ringa och säga god natt när hon ska jobba natt på sitt jobb, och att pappa vill prata allmänt för han inte bor i närheten. Men jaja, får vara social en annan dag helt enkelt. Vill sova tills jag vaknar, vilket jag inte kommer få. Men önska kan man ju, mer än gärna.

För att få till en rolig avslutning kan jag citera med Emilie's replik från i lördags, mitt inne på dansgolvet på centrum, hur glad som helst. " Maaaatilda, det här säger jag inte för att jag är full, men du har en jätte bra blogg" , trodde jag skulle skratta tills jag dog. Nejnej, hon var inte lite full, bara lite sprallig, flummig och på g! haha så söt så! :)

Men nu är det sängen som står på nummer 1 på listan, yes baby, good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0