What is it with you that makes me act like this?




Idag/igår har jag varit lat, men det är skönt ibland. Måste ta tag i lite saker också men det ska jag ordna snart, när jag känner för det, annars blir det kaos och det gillar inte jag , då trivs jag inte.
  Så timmarna gick och jag började jobba klockan 17, fick jobba in i den sista minuten innan jag slutade klockan 23.00..eller ah, 23.20 eftersom jag var snäll och stannade kvar o hjälpte till lite.. missade bussen på köpet men det ordnade sig det med ju. Annars har jag bara suttit och tagit det lugnt i sängen en stund och pratat med friends. Imorgon/idag ska jag jobba 11-17, ja vad roligt! Bättre det än inget jobb alls va? Kanske.. mmh mhh, så jobbar vi!

Tänkte jag skulle hinna med att träffa Ida när hon är här i Jönköping, så söt liten tjej, fyller 6 år i sommar, tiden går fort!
Sen måste jag  få hjälp av Evelana som måste ändra min design lite (eftersom jag va så snäll när hon kom och köpte mat hos mig idag).(A)..känns ju sådär rolig va, på min seriösa blogg jag vet, men kul om man blir lite glad när man tittar förbi...vilket jag vet några gör ;) Caroline är mitt största fan ju!
  Sen träningen också... måste ju ha tvättbrädan i Alanya, så 50 sit ups varje dag till en början + träning så ofta som jag hinner på Friskis, snart går ju halvårskortet ut och så är det bäst att utnyttja till fullo ja!

bye!


Bild från min födelsedag,
Ida, jag och Eric!
 
Bild från i lördags, Malin & Matilda!

Kommentarer
Postat av: evelana

jaaaaaaa, jag ska hjälpa dig! ;) ska bara få lite tid & ork över :D

2009-07-10 @ 22:25:20
URL: http://evelana.blogg.se/
Postat av: matilda

åh hon uppdaterar :D det gillar jag !

2009-07-11 @ 03:10:16
Postat av: evelana

sv: då får du ju lova att uppdatera också! tänker ju inte fixa en blogg till nån som lägger av hela tiden! så det så ;)

2009-07-11 @ 11:52:06
URL: http://evelana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0