två veckor och två dagar

Ja, alla vet typ redan vad jag ska skriva. Så måste jag skriva det?
Joo, måste typ! ALANYA! TAGG? Taggade ganska mycket igår när vi skrev ut biljetterna ju :) kommer bli skönt känner jag, inte lyfta ett finger på en hel vecka för att jobba. No way liksom. Varför skulle jag. Sol & bad & drinkar/öl/cider/duveeet liksom, fest all day loong, kan bli nice, Kan bli hur fiiiiint du vill? Lämna mobilen hemma också? Ännu bättre. Ayia Napa var ju faktiskt ganska så mycket skönare utan telefon, med tanke på ALLA som rint och skrivit sms den veckan - ha ha?
Precis. Jag har semester, so do not try call me or something. Neh, men det va faktiskt skönt utan. Jag kan ju inte göra något åt det om jag måste när någon ringt ändå? och mamma och pappa klarar sig med att man ringer någon dag från randomphone och skickar ett card så ja.

Tagg till helgen också. Ja, förfesten på lördagen känner jag - känner ni? Fiiiint!

typ bye? typ god natt? typ sova? typ trött? typ pigg? typ busa? (;

Kommentarer
Postat av: evelana

TAGGGGAA!!

2009-07-31 @ 00:41:59
URL: http://evelana.blogg.se/
Postat av: Matildaaaaaaaaaa

taggtaggtaggtagg som faaan :D:D:D

2009-08-01 @ 16:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0