don't act like I never told ya

Sådär, ännu en arbetsdag klar. Även hunnit med att träffa ett dussin blondiner...ungefär iaf. Ganska så skrattsamt blev
 
det idag, oftast alltid så. Men idag kom vi in på...sex? Överraskade? Inte jag. Eller jo, så ofta skrattar vi ju dock inte åt sex
.
Tror det började med att någon började prata om något, och som vanligt, verkligen VANLIGT, avbröt någon annan och
 
började prata om något den kom på. Fick avbryta dem för att påminna att vi pratade om en sak först. Sen så började den
 
första personen prata om det som den börjat på. Men vad händer? Då kommer nästa tös. Iaf, sex skrev jag nyss. Ja ni
 
ser ju. Jag börjar ju t o m skriva om annat. Aja. Började prata om dem gånger vi blivit påkomna när vi haft sex. jööösses

säger jag bara! En del utav blondinerna verkade ju gått in för att blivit påkkomna...haha. Och vad vi skrattade... sjukligt kul
 
de där flickorna ibland, eller oftast. okej jämt  :) :) Kan börja skratta nu när jag tänker tillbaka på att under konversationen
 
så blev det helt tyst..  Så kunde man se hur vissa verkligen tänkte på allt som hänt dem, då brast det igen! haha.

Rolig avslutning på kvällen i alla fall! :) Så nu vet ni ju det också. Yeeees. bye.




Kommentarer
Postat av: Emilie

Tack :) Haha, jaa. Gillar ditt inlägg om kvällen ;) Stämmer oerhört bra! Hoppas du får det super i Alanya!!!

2009-07-30 @ 17:13:04
URL: http://emilieljungqvist.blogg.se/
Postat av: Evelina

HAHAHAHAHAHA :D

I LÖÖÖÖÖÖVE YOU!

2009-07-30 @ 21:12:58
Postat av: Matilda

hahaha ;) gillar det också! påminner om en mycket rolig kväll ! ;) haha.



Jag älskar dig med evelina! ;)

2009-07-31 @ 03:20:40
URL: http://matildanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0