19 år

Då va man inte 18 år längre, men bara ett år kvar till 20 så klagar ju inte :) men sen räcker det med födelsedagar. Äldre vill jag inte bli.

Hänt det senaste då? Kan sammanfatta förrgår och igår, mer orkar jag inte faktiskt. Vem bryr sig och vem läser ens?
I alla fall..

I förrgår började dagen med jobb klockan 9 på morgonen, mmm vad roligt! Gick ganska dåligt de första timmarna tänkte jag.. men då hade ju inte dagen ens börjat...Vi va två stycken i kassan och det var kaos hela tiden. Folk välde in som om det var hamburgare för 50 öre typ. Kö ut till dörren i flera timmar. Ja, alla vi som jobbade trodde vi hade tagit fel dag och att det va helg istället för en måndag. Sjukt och jobbigt varmt men timmarna gick fort och jag slutade 17.15. Åkte hem, bytte om och grejade lite sen vidare till Friskis. Ja, det kändes som det va flera år sen jag va där typ. Men tacka vet jag Caroline :) som jag bestämt träff med där, för ett medelpass :) sedan åkte vi till hennes nya lya. Mycket mysigt och väldigt fin va den! Sen va vi ju hungriga som vargar så det blev hämtmat från Wok & co, det var inte lite mat heller, haha. Proppmätta  cyklade vi till hemmakväll och sedan vidare ner till stan för att hämta hennes andra cykel. Hur mysigt som helst att cykla!

Igår tog jag låång sovmorgon, vaknade halv ett ungefär. Gudomligt skönt var det verkligen! Att få sova tills man vaknar..ja, jag har varit ganska trött på sistone. Efter en stund kom min gosepojk :) dock mådde jag ganska piss så det blev lite blandat därja men nu är det bra :) efter han gått fixade jag till mitt rum lite, sett ut som ett krig ju. Därefter kände jag för att åka till farmor och farfar.. :') saknar dem väldigt mycket! Så satt vid graven en stund... Fina blommor hade någon varit och satt dit också! Sen åkte jag hem, bestämde mig för ett träningspass igen. Måste ju komma igång. Så körde ett styrka/medel, men hoppade stretchningen och vilostunden för jag hade ju lite bråttom till Jensens, där mina flickor befann sig och ville fira mig och äta god mat :) Tack alla för presenterna, mycket fina och någon present va väl sådär snuskig... haha. Men om man ger sig in i leken ska man väl tåla den också? haha :) roligt iaf!
Annars åkte jag hem och chillade och sen fick jag träffa min gosepojk en stund..

Dock är det väldigt viktigt att lägga till att det barar är .... 38 dagar kvar till Alanya! :) kommer bli gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0