Stadsparken och tillbaka!





Skoltrött? Javisst. Säger bara detta att det är fan sista terminen på länge innan jag sätter min fot i skolan igen, riktigt länge! Usch. Jag vill ha fredag 10.20 nu tack. Dock hade jag bara två riktiga lektioner idag, tyska och religion. Life of Brian kollade vi på, på religionen, lagom kul! haha.
Efter skolan var det chill framför tvn, fick dock inte somna, då sover jag ännu sämre än var jag redan gör! Sen drog jag med Matilda ut, eller jag gick till Stadsparken och mötte henne och sen gick vi tillbaka mot mitt håll. Pratade om allt mellan himmel och jord. Så jag var väl ute och promenerade i nästan två timmar totalt, kände träningsvärken redan innan jag kom hem nästan. Sen duschade jag och åt lite, och ringde pappa.

Jag vill långt härifrån, bort från allt, där allt är prima ballerina hela tiden - behöver jag just nu! :)  puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0