Uppdatering 29/1

Dålig uppdatering denna veckan men inte orkat, haft tid eller något i den stilen.
Har pluggat lite, sovit, träffat T och inte så mycket mer. Men idag är jag dock hemma från skolan idag, mamma tyckte jag såg dålig ut. Någon konstig känsla i kroppen och svintrött.

Imorgon fyller iaf Anna år och då blir det utgång som heter duga ska jag säga er! Alla är taggade! Ska fira både henne och Louise! Så det blir bongo, amor och centrum skulle jag tippa på. Och runt halv elva tiden kommer Sandrah och Moa in också. :) Hur grejt som helst!
Men först är det skola som gäller, två lektioner, sen måste jag in till stan och fixa några grejer, köpa träningskort bland annat.  Sandrah kanske tittar förbi också :) Sen ska jag nog hem och sova så jag orkar med kvällen/natten.

Pussokram


Kommentarer
Postat av: Emma

TAGGA TAGGA TAGGA ! Bli inte sjuk nu flicka lilla :( :) Apschnygga skor förresten :D:D

2009-01-29 @ 18:25:01
URL: http://emmamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0