Station 70 medel

blev det idag. 70 minuters träning och då ingår det 4 olika stationer som man gör i fem varv, riktigt kul! Från 20-21.10, så nu kan jag sova gott ikväll, lika gott som jag gjorde i natt, gick och la mig vid halv tio igår. Somnade först vid tvn runt 20, helt färdig var jag. Så idag vaknade jag pigg som en mört, det gillar jag.




Skrev färdigt min marknadsföring förut, kommer bli massa klagande, tro mig, han är bara sån. Inget kommer bli bra. usch. och skolan har inte ens börjat, och jag pluggar. DET är deprimerande. Men denna terminen kommer gå snabbt tror jag:

- 12e börjar skolan
- Stöten 22-25/1
- Sportlov 7-15/2
- Påsklov 4-13/4
- Valborgsmässolov 1-3/5
- Kristi Himmelsfärdslov 21-24/5
- Studenten 3/6
- Skolavslutning 4/6

sen kommer dte förhoppningsvis fyllas på med lite annat fint! :) 

Efter träningen så blev det dusch, skrubba och ansiktsmask som var gjord av grädde, kokos, smör och grejs. Luktade ljuvligt! Och sen testade jag några "test produkter" som jag fick hem någon gång, luktar mycket fint. 
Dags för sängen, puss!



 

Kommentarer
Postat av: matilda

fan va fint, du har massa ledigt ju :D

2009-01-09 @ 01:04:23
URL: http://maatildaan.blogg.se/
Postat av: evelina

studenten den 3/6 ? WHAT?! vi tar den 12 :P

2009-01-11 @ 15:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0